جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

علی کریمی در آستانه اخراج از پرسپولیس قرار دارد ...


پرسپولیسی نیستم; استقللالیِ دو آتیشه هم هستم; ولی نمیتوانم سکوت کنم وقتی یک مشت سپاهی و غیرفوتبالی حرمتِ "علی کریمی" را میشکنند ... همه ما علی کریمی را دوست داریم، حتی استقلالی ها هم نمیتوانند منکر دوست داشتن علی کریمی بشوند.
بازیکن مردمی که همیشه حرف حق را زده و همیشه مقابل حرف زور و آدمهای غیر فوتبالی و سیاسی ایستادگی کرده.

سخت است سکوت وقتی سردارِ سپاهی رویانیان نتوانسته تیم خوبی ببندد و میلیاردها تومان خرج کرده ولی تیمش نتیجه نگرفته و حالا دیواری کوتاه تر از علی کریمی پیدا نکرده و او را عامل ناکامی تیمش میداند.

گستاخیِ رویانیان و ژوزه (سرمربی چند میلیاردی و مسنِ پرسپولیس که تا زه یکی دوماهی است که با فوتبال ایران آشنا شده) حتی به علی کریمی اجازه تمرین هم نداده اند و وی در آستانه اخراج از پرسپولیس قرار دارد ...

هیچوقت دستبند سبز و اهدای پیراهن علی کریمی به اشکان سهرابی، شهید جنبش سبز از خاطره ها پاک نخواهد شد ...

پرسپولیسی ها! حمایت از علی کریمی را فراموش نکنید ...

۲۵ نظر:

  1. حیفه که علی کریمی تو این موقعیت فوتبال بازی کنه فوتبال ما لیلقت علی کریمی رو نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Why we can not employ Mayeli Kohan, Daei, or others (local Coaches)for Perspolis? Why we have to spend millions $$$$$$$ for just Names!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Why
      Royanian, Kafashian and others should go from our football.
      Please pass around. Mohammad

      حذف
    2. واقعا واسه اینا علی کریمی حیفه

      حذف
  2. شما الان به نمایندگی از چه کسی میفرمایید که "حتی استقلالی ها هم نمیتوانند منکر دوست داشتن علی کریمی بشوند." بی زحمت نظر شخصی خودتون رو اعلام بفرمایید و جمع نبندید چون که بنده به عنوان یک استقلالی چند هزار آتیشه به هیچ عنوان علی کریمی رو بازیکن اخلاق مداری نمیدونم. شاید از لحاظ فنی، اونم یه زمانی خوب بوده باشه، ولی کارنامه اخلاقیشو نگاه کنی میفهمی که هیچی نیست
    با احترام!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من هم استقلالی هستم .هر چند تا آتیشه هم می خوای خودت حساب کن.منظور از کارنامه اخلاقی چی بود دقیقا؟؟؟شما مامور گشت ارشادی؟؟؟ من کریمی رو همینجور که هست دوست دارم.همونطوری که مارادونا رو همونطوری که هست دوست دارم.

      حذف
    2. در پاسخ اون دوست ناشناسی که به بنده اتهام مامور گشت ارشاد بودن زده!!!!
      دوست عزیز میبینی که کاملا نظرها متفاوت هست و بنده هم به نویسنده مطلب عرض کردم نظر خودش رو با بقیه جمع نبندند، شما هم استقلالی هستی میخوای کریمی رو دوست داشته باش یا نباش، به بنده ربطی نداره
      منظور از کارنامه اخلاقی اینه که، برای پهلوون شدن راه بس بسیار دراز است و با بستن یه مچبند و پیراهن دراوردن و این برنامه ها آدم اسطوره نمیشه. بعدشم علی کریمی اگه واقعا مرد بود اون زمانی که به عزیز مجمدی گفت اگه دهنم رو باز کنم باید از فوتبال بری کتار چرا حرفی نزد و هر چی که گفت رو پس گرفت؟
      در پاسخ به این سوال که آیا بنده مامور گشت ارشادم یا خیر باید عرض کنم که خیر. بنده یه ایرانی هستم و عاشق میهنم و به امید بهبود اوضاع و امیدوار به یک آینده روشن البته در کنار کار مضاعف و همت مضاعف!!!

      حذف
    3. آورین آورین. مراقب باشید آنقدر کار و همت با بصیرت هایی مثل شما مضاعف نشود که مشکلی پیش بیاید و مجبور شویم برای درمان آن، آن هم در سال حمایت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی به دشمن خارجی وابسته شویم... آمین

      حذف
    4. ایشون نماینده من است. نماینده همه استقلالیهای شریف که کریمی رو دوست دارند. شما حق دارید صف خودتون رو از ما جداکنید، خوشحال هم خواهیم شد. یک نگاهی به همین کامنتها بیاندازید تا ببینید چند استقلالی با ایشون موافق هستند. اگر کافی نیست خبر کنید تا نشانتان بدهم چند استقلالی دیگر در حمایت از علی کریمی در سایتهای دیگر قلم زدند. آنقدر مدرک نشانتان بدهم که در آن غرق شوید. این گوی و این میدان.

      حذف
    5. این "کار مضاعف و همت مضاعف" خودش نشون میده ایشون از چه قماشی هستند

      حذف
    6. من استقلالی هستم و ایشون نماینده من و هزاران مثل من هستند که علی کریمی را دوست داریم از این برادر هویجی (بسیجی ) هم میخوام که خودشو قاطی ما استقلالیها نکنه.

      حذف
  3. استقلالی هستم و علی کریمی رو از صمیم قلب دوستش داریم...
    تو رو بخدا برین یه کمی اخلاق و ادب رو از علی کریمی یاد بگیرین.

    پاسخحذف
  4. مرسی از نوشته پر معناتون .
    ایرونیا همیشه قدر ادم خوبای تاریخشونو وقتی میفهمن که دیگه اون ادما وجود ندارن . امیدوارم این تک ستاره مردمی به این اخلاق بد ما ایرونیا گرفتار نشه .

    پاسخحذف
  5. من استقلالی شدید هستم و از علی کریمی اصلا خوشم نمی آد. یه زمانی بازیش خوب بود. دیگه تموم شد. هیچوقت آدم درستی نبوده. من یادمه چند سال پیش وقتی دبی بود تو یه مصاحبه گفته بود اصلا درس و علم ارزشی نداره، مهم اینکه آدم چقدر پول دربیاره. برین روزنامه های ورزشی اون دوره ای که ایشون تو دبی بود رو مرور کنید. وای بر نسلی که چنین آدمی بشه اسطورش (خانم بازی هاش با مهدوی کیا که شهره خاص و عام هست. همون هم یه زمانی رابطه شون رو بهم زد). عکس انداختن با بچه های فقیر و معلولین نگاه از بالای اون رو بوضوع نشون میده. تحقیر کردن رو براحتی میشه دید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مدرك دارى واسه اين حرفات؟ اگه دارى كه روو كن وگرنه همينجورى يه حرفو سره زبونا ننداز. اگه گفته درس و علم ارزش نداره، اين نظره شخصيه خودشه. تو هيچ حقى ندارى به اين دليل محكومش كنى...

      حذف
  6. روباهیان حیا کن پرسپولیس رو رها کن .

    علی کریمی عشق ماست سپاهی ، میفهمی ؟؟؟

    ما که میدونیم به چه منظوری تو رو گذاشتن مدیر عامل پرسپولیس بشی .

    گذاشتنت مدیر عامل پرسپولیس که میلیاردی خرج کنی و بهترین بازیکنان رو بیاری پرسپولیس تا محبوب ۳۰ میلیون هوادار بشی .

    بعد از بدست آوردن محبوبیت ترا کاندید اول ریاست جمهوری یا حداقل نمایندگی مجلسشون بشی .

    سپاهی و مهره خودشونم که هستی .

    ولی همه ما هواداران پرسپولیس همینجا به تو و اربابان آخوندت میگیم کور خوندین ، نقشتون نقش بر آب شد .

    پاسخحذف
  7. خواهشاً استقلالیها خفه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. bia gohe mano bokhor kondoromaye eshaliyoooooooooos ham ba tooooam gashte ershadi ham ba toooooooe nashenase kosparamoos khafeam ooooon am.....t she. esteghlaliyamo asheghe karimi hamino bas

      حذف
    2. خفه خودت و اون اسکولی که چون زنش تو رو زایده دچار این توهم شده که تو حرومزاده بچه اش هستی. سگ ما استقلالیها به توی بچه بسیجی ساندیس خور مادر به خطا که قصد تفرقه داری میارزه.

      حذف
  8. آقا ما که تو ایران نیستیم. چیکار میشه کرد؟

    پاسخحذف
  9. Ye Esteghlalie 2 Atisham
    Vaghean Ma Mardom Nabayad Bezarim Hamin Chandta Setareh Ke tedadeshoon be angoshtaye ye dast ham nemirese be daste 4 Ta moft khore Sepahi O hezbollahi Be in Rooz Bioftan
    Ham Bazisho Ghabool Daram Ham Mardoonegisho
    PERSPOLIS Ye Ba GHEYRAT dare oonam Mikhan Bere

    پاسخحذف
  10. چه استقلالی باشیم چه پرسپولیسی مهم اینه که ایشون یه انسان واقعی در خارج از زمین من بعنوان یه کارمند بهزیستی چندین مورد رو خودم از نزدیک دیدم خواهش میکنم به احترام همچین اشخاصی که این دوره زمونه تعدادشون کم هست و مجیز گوی اهالی سیاست و قدرت نیستن هر کاری میتونیم بکنیم ایشون واقعا شخصیت پهلوانی داره در زندگی با مردم ...زنده باشه همیشه جناب آقای علی کریمی

    پاسخحذف
  11. من استقلالی هستم و علی کریمی رو قبول دارم چون تا اونجا که تونسته همیشه با مردم بوده و در خیلی از جا ها زیر بار حرف زور نرفته .

    پاسخحذف
  12. به هر حال آقای کریمی هم میتونستند مثل خیلی های دیگه تو مسایل اجتماعی مملکتشون تو چند سال گذشته بی تفاوت باشه ، ولی مردانه هر زمان و تا حدی که میتونسته کار انجام داده و همین برای ما کافیه که دوستش داشته باشیم و از ایشون حمایت کنیم. یک استقلالی

    پاسخحذف
  13. کس ننش مادر جنده دلتون برای این خار کسه ها نسوزه ما ملت دل رحم و بدبختی هستیم فردا اگر علی خامنه ایم سرطان بگیره و قیافس کیری شه همه دلشون براش میسوزه .این مرتیکه تریاکی ازون زن بازها و جنده بازهای عالمه و تا حالا خون کلی ادم و تو شیشه کرده خدا میدونه چقدر پرونده داره بابت اینکمه تو کلاسهای بازیگری دخترای مردم و اغفال میکرده

    پاسخحذف
  14. حالا چون یه مچ بند سبز بسته باید دیگه هر گهی که دوست داشت بخوره مردیکه رشتی شده مثل سالهخای اخر اون علی دایی زن قحبه کیرم تو کوش که اون پولای کلونو گرفتن زدن به کونشون دیگه نای راه رفتن ندارن علی کریمی کونش گنده شده من با دلیل و مدئرک میگم یه نگاه به عکساش کنید ببینید کونش چقدر رشد داشته میدونید چرا ؟؟چون کونی و کون گشاد شدههاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهااهاهااه

    پاسخحذف